Sunday, September 2, 2012

Billig Frisør i Stavanger


Letter du etter en billig frisør i Stavanger? Det finnes mange frisør i Stavanger men det er ikke så enkelt å finne en som er billig og flink nok. Da jeg kom til Stavanger for 6 år siden måtte jeg prøve selv siden det ikke fantes noe på internett og de rundt meg brukte enten en dyr frisør eller en som var veldig lang fra sentrum.


Min konklusjon

Iblant frisør som er billige, mener jeg at Aras Frisør er den beste. De er i Stavanger sentrum, koster 220 NOK for men og 300 NOK for damer. Jeg har vært der flere ganger og jeg har også prøvd andre sted, men til slutt finner jeg den best.


Hvor er Aras Frisør

Stavanger sentrum. Gå fra Peppes pizza til kino. Du vil ha først Cafe de Luca på høyre og etter det en butikk for paraplyer, komfort-er, ... Gå til høyre i gata som går opp. Du vil finne en potet spisested or rett før eller etter en frisør (andre etasje). Trappene kan føles litt skremmelige siden du ikke kan se salong men den er fin og pen, så ikke vær bekymret (se første bildet).

Hvor gode er de?

Jeg har vært der flere ganger og kvalitet har gått opp og ned. Siste uken (09/2012) var jeg der og jeg var fornøyd med den som klippet hårene mine. Ikke veldig snill med hår men dyktig ellers. Også, andre sted jeg har prøvd i Stavanger for samme pris eller litt dyrere var ikke flinke i det hele tatt. Så, jeg anbefaler dette sted.

Hvis du er en kvinne/dame/jente

Beklager, men da vet jeg ikke hvor flinke de er. Jeg bare mistenker at de er litt bedre enn de andre sted jeg har prøvd for samme prisnivå, men jeg kan ikke si noe mer.

Noen kommentar?

Har du prøvd Aras Frisør selv? Kjenner du en flink men billig frisør i Stavanger? Eller kanskje en dyr men dyktig frisør? La en kommentar!

No comments:

Post a Comment